De online boodschappenmarkt groeit snel. Heel snel. Het marktaandeel is de afgelopen jaren met zo’n 50 procent gestegen. Dat komt neer op een waarde van bijna 3 miljard euro. Dat is niet niks. Als supermarktondernemer wil je hierin meegroeien. Daarom neem je je omnichannel strategieën onder de loep. De conclusie? Jij moet op meer plaatsen aanwezig zijn en meer mogelijkheden aanbieden. Alles om de consument nóg beter te bedienen. Dat doe je met een Grocery Locker.
Blijf de concurrentie een stap voor
We besteden steeds minder tijd aan fysiek boodschappen doen. Naar verwachting wordt het aantal uren dat we in de supermarkt doorbrengen alleen maar minder. Deze verandering in het gedrag van consumenten zorgt ervoor dat jij als ondernemer een nieuwe manier moet vinden om jouw producten bij de klant te krijgen en zo de concurrentie een stap voor te zijn.
Dichter bij de consument
Een Grocery Locker helpt je daarbij. Dit is een geautomatiseerde click en collect oplossing, waar klanten en boodschappenbezorgers hun producten kunnen ophalen. De robot kan op verschillende locaties worden geïnstalleerd. Bijvoorbeeld voor je winkel, maar ook op een centraal punt in de wijk. Jouw winkel is dan ook altijd binnen handbereik.
Dankzij de verschillende temperatuurzones (waaronder koelen en vriezen) blijven boodschappen perfect op temperatuur. Van melkproducten tot diepvriesgroenten. Het kan allemaal. Bestellingen worden binnen enkele seconden verzonden, en kunnen dan ook binnen no-time opgehaald worden. Op een moment dat voor de consument uitkomt. Gewoon tussendoor.
Dat is de sleutel tot het bereiken én behouden van klanten.
Cleveron 501, het product voor jou
De Cleveron 501 boodschappenkluis maakt online boodschappen doen goedkoper, sneller en makkelijker. Zowel voor jou als ondernemer, als voor de consument. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op met één van onze experts. Wij helpen je graag met een advies op maat. We zien je snel!